کتابخانه عمومی شاهد شندآباد

وب سایت کتاب ودانش شندآباد shendilib.blog.ir

کتابخانه عمومی شاهد شندآباد

وب سایت کتاب ودانش شندآباد shendilib.blog.ir

کتابخانه عمومی شاهد شندآباد

این وب در بردارنده خدمات فرهنگی وارایه فعالیتهای کتابخانه عمومی شاهد را دراختیار علاقمندان قرارخواهد داد.با پیشنهادات خود ما را در شفاف تروبهتر شدن مطالب یاری فرمایید

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی

اداره کل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور از اتمام ارسال سری ششم و هفتم بسته کتاب «نو رسیده ها» در موضوعات مختلف در اردیبهشت ماه خبر داد و اعلام کرد با اتمام ارسال بسته های مرحله ششم و هفتم، کار ارسال بسته نورسیده های 8 نیز از شانزدهم تیر به کتابخانه های عمومی کشور آغاز شده است.


براساس گزارش نهاد کتابخانه های عمومی کار ارسال بسته ششم «نورسیده ها» با 70 عنوان و 9465 نسخه کتاب از دوم اردیبهشت آغاز و یک هفته بعد پایان یافت و ارسال بسته هفتم نیز با 61 عنوان و 126333 نسخه کتاب از هشتم اردیبهشت آغاز و روز دهم خرداد پایان یافت. همچنین با اتمام ارسال هفت بسته «نورسیده ها» تاکنون، 367745 نسخه کتاب در اختیار کتابخانه های عمومی کشور قرار گرفته است.

ارسال منابع جدید کتابخانه ای در دوره جدید نهاد از مهرماه سال گذشته و به همت اداره کل منابع نهاد آغاز شده است و تاکنون بسته های 4،3،2،1و5 در قالب طرح نورسیده ها به تمامی کتابخانه های کشور ارسال شده و کار ارسال سری هشتم نیز آغاز شده است.

کتابخانه عمومی شاهد شندآباد (آذربایجانشرقی)

نظرات  (۱)

سایت بسیار خوبی دارین
87561547