کتابخانه عمومی شاهد شندآباد

وب سایت کتاب ودانش شندآباد shendilib.blog.ir

کتابخانه عمومی شاهد شندآباد

وب سایت کتاب ودانش شندآباد shendilib.blog.ir

کتابخانه عمومی شاهد شندآباد

این وب در بردارنده خدمات فرهنگی وارایه فعالیتهای کتابخانه عمومی شاهد را دراختیار علاقمندان قرارخواهد داد.با پیشنهادات خود ما را در شفاف تروبهتر شدن مطالب یاری فرمایید

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خبر داد:امکان شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت الکترونیکیشهرام خدایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی و دبیر استانی جشنواره کتابخوانی رضوی از امکان شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی، دبیر جشنواره کتابخوانی رضوی با اعلام این خبر گفت: به لطف حضرت حق و عنایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) امکان شرکت در مسابقه جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت الکترونیکی نیز فراهم شده است . علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت شمس توس (http://www.shamstoos.ir)، قسمت ثبت نام الکترونیکی نسبت به ثبت نام و شرکت در جشنواره اقدام نمایند. خدایی افزود: بعد از تکمیل ثبت نام و ورود به بخش کاربری علاقمندان می توانند از طریق بخش مسابقه کتابخوانی رضوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور علاوه بر شرکت در مسبقه به صورت انفرادی و گروهی، فراخوان مسابقه کتابخوانی رضوی را نیز مشاهده نمایند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی گفت: برای شرکت در مسابقه کتابخوانی رضوی علاقمندان باید قبلا کتاب های مربوطه را از کتابخانه های سراسر استان تهیه یا فایل الکترونیکی آن را مطالعه کرده و آماده پاسخگویی به سوالات باشند . برای رده سنی کودکان که مسابقه به صورت دریافت نقاشی با موضوع کتاب «دوست مهربان کبوتر ها» می باشد نیز باید نقاشی اسکن شده و فایل آن، آماده ارسال در سیستم مسابقه باشد.

گفتنی است جشنوارة کتابخوانی رضوی هرساله به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(س) و هم‌زمان با دهه کرامت، توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر مرتبط با فرهنگ رضوی است؛ مسابقه کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) می‌باشد.
کتابخانه عمومی شاهد شندآباد (آذربایجانشرقی)