کتابخانه عمومی شاهد شندآباد

وب سایت کتاب ودانش شندآباد shendilib.blog.ir

کتابخانه عمومی شاهد شندآباد

وب سایت کتاب ودانش شندآباد shendilib.blog.ir

کتابخانه عمومی شاهد شندآباد

این وب در بردارنده خدمات فرهنگی وارایه فعالیتهای کتابخانه عمومی شاهد را دراختیار علاقمندان قرارخواهد داد.با پیشنهادات خود ما را در شفاف تروبهتر شدن مطالب یاری فرمایید

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی


بخشودگی جرایم دیرکرد امانت کتاب تا پایان ماه مبارک رمضانمدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی از بخشودگی جرایم دیرکرد عودت کتاب های امانتی اعضای کتابخانه ها تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی، شهرام خدایی با اعلام  این خبر گفت: به برکت ماه رمضان، کلیه جرایم دیر کرد امانت کتاب ها در صورت عودت یا تمدید کتاب تا پایان ماه مبارک رمضان مورد بخشودگی واقع می شود.
وی افزود: مدت امانت یک کتاب در هر دوره امانت ۱۴ روز است که در صورت تأخیر در عودت کتاب، به ازای هر روز مبلغی به عنوان جریمه دیرکرد دریافت می شود که در این ماه مبارک، این جرایم مورد بخشودگی واقع شده است.
نوری خاطر نشان کرد: این بخشودگی شامل تمام کتاب های امانی دارای تأخیر بوده و بازه زمانی خاصی ندارد.
وی از همه اعضای کتابخانه های عمومی در سراسر استان خواست تا با عودت به موقع کتاب ها امکان استفاده عموم مردم عزیز از کتاب ها را فراهم کنند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همچنین از امکان تمدید آنلاین کتاب ها بدون مراجعه به کتابخانه نیز خبر داده و گفت: خوشبختانه با راه اندازی سامانه جدید مدیریت کتابخانه های عمومی کشور تحت عنوان «سامان» بسیاری از خدمات کتابخانه ها به صورت آنلاین انجام می پذیرد که از آن جمله می توان به امکان جستجوی کتاب، در خواست عضویت، رزرو و تمدید مدت امانت کتاب اشاره کرد.
خدایی افزود: برای استفاده از این سامانه علاقه مندان می توانند به سایت www.samanpl.ir مراجعه و از امکانات این سایت استفاده کنند.

گفتنی استان استان آذربایجان شرقی هم اکنون دارای 112 باب کتابخانه عمومی در 21 شهرستان استان است.
کتابخانه عمومی شاهد شندآباد (آذربایجانشرقی)