کتابخانه عمومی شاهد شندآباد

وب سایت کتاب ودانش شندآباد shendilib.blog.ir

کتابخانه عمومی شاهد شندآباد

وب سایت کتاب ودانش شندآباد shendilib.blog.ir

کتابخانه عمومی شاهد شندآباد

این وب در بردارنده خدمات فرهنگی وارایه فعالیتهای کتابخانه عمومی شاهد را دراختیار علاقمندان قرارخواهد داد.با پیشنهادات خود ما را در شفاف تروبهتر شدن مطالب یاری فرمایید

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است



کتابخانه عمومی شاهد شندآباد (آذربایجانشرقی)

کتابخانه عمومی شاهد شندآباد (آذربایجانشرقی)


باعرض تبریک به تمامی کتابخوانان و جامعه کتابداری، کتابخانه عمومی شاهد  به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و روز کتابدار،(24 آبان لغایت 2 آذر) برنامه هایی را تدارک دیده است که از کلیه علاقه مندان دعوت می شود در این برنامه ها شرکت کرده و با بخشها و فعالیتهای مختلف کتابخانه آشنا شوند، برنامه های زیر گوشه ای از فعالیتهای هفته کتاب خواهد بود:

  • نصب بنر وپوستر بمناسبت هفته کتاب 
  • شرکت در مراسم تجلیل از کتابداران در مرکز شهرستان 
  • حضور در مراسم کتابخوانی دانش آموزی شهرستان 
  • حضور در مدارس ومعرفی کتابخانه و خدمات آن 
  • بازدید دانش آموزان مدارس ومهد کودک  از کتابخانه
  •  برگزاری نمایشگاه کتب مولفان شهر وپایان نامه های دانشجویی 
  • تقدیر از خادمان کتاب و کتابخوانی
  • برگزاری ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان 
  • برگزاری نمایشگاه تبلیغ خواندن وکتابهایی در زمینه مطالعه وروش های آن 
  • اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی ویژه محرم
  • عضویت رایگان مراجعین در روز کتاب و کتابخوانی(یکشنبه، 24آبان)
  • معرفی کتاب کودکان به توسط داش آموزان در اطاق کودک 
  • برگزاری تئاتر ونمایش عروسکی از کتابهای خوانده شده توسط دانش آموزان وعلاقمندان  
  •           مطالعه یک کتاب تجربه یک زندگی است 
کتابخانه عمومی شاهد شندآباد (آذربایجانشرقی)


جناب آقای حاج کاظم رحیمیان بعنوان خیر نیک اندیش وحامی  توسعه فرهنگ کتاب وکتابخوانی از جمله  شخصیت های  علاقمند به مسائل مطالعه میباشند که با افتخار در خدمت رسانی به قشر تحصیل کرده قدمهای زیادی برداشته اند ،  آقای  رحیمیان علاوه بر اهدا دو دستگاه رایانه  با تمام تجهیزات به ارزش بیش از  35 میلون ریال  در تکمیل  برخی نواقصات  تجهیزانی کتابخانه عمومی شاهد قول همکاری ومساعدت بیشتری داده اند که انشاا... به زودی  اخبار این اقدامات فرهنگی به اطلاع اعضاء کتابخانه وهمشهریان گرانقدر خواهد رسید . لازم به یاد آوری است خانواده آقای رحیمیان در مجموع بیش از 35 میلون ریال کتاب کمک درسی وآموزشی  ویک دستگاه پرینتر 4 کاره قبلا اهدا نموده اند  وبار دیگر از تمامی اقدامات خیر خواهانه این خانواده فرهنگ دوست کمال قدردانی وسپاس گزاری مینمائیم . 

کتابخانه عمومی شاهد شندآباد (آذربایجانشرقی)

همزمان با اکران فیلم محمد رسول ا.. در سراسر کشور ودر مراکز سینمایی وفرهنگی کشور ، کتابخانه عمومی شاهد شندآباد نیز  در قالب اردوهای فرهنگی وبا حضور جمع علاقمندان وهنر دوستان  وبا عضو گیری به صورت نوبتی در طول هفته در محل سالن سینمای فرهنگ ادارهفرهنگ وارشاد اسلامی شبستر حضور یافته وبه تماشای فیلم محمد رسول ا... میپردازند .





کتابخانه عمومی شاهد شندآباد (آذربایجانشرقی)



مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان شهر شندآباد همچون شهرهای دیگر کشور عزیزمان 

با حضور اقشار مختلف مردمی با شکوه و عظمت خاصی برگزار گردید.







کتابخانه عمومی شاهد شندآباد (آذربایجانشرقی)

روز ۸ آبان سالروز شهادت دانش آموز بسیجی محمدحسین فهمیده است . روزی که در تاریخ تحولات پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان « روز بسیج دانش آموزی » به ثبت رسیده و ماندگار شده است .
محمدحسین فهمیده فرزند محمد تقی دریکی از روزهای اردیبهشت ۱۳۴۶ در شهر قم و در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود. دوران کودکی را همراه سایر فرزندان خانواده  و درکنار برادرش داوود که وی نیز سه سال بعد از شهادت محمد حسین به فیض شهادت نایل آمد، سپری کرد .
 
درسال ۱۳۵۲، به مدرسه رفت وکلاس اول تا چهارم ابتدایی را با یک معلم روحانی طی کرد. سال پنجم ابتدایی و اول و دوم راهنمایی را به دلیل انتقال خانواده اش به کرج در دو مدرسه دراین شهر گذراند.
درهمین دوران بود که به واسطه حوادث انقلاب، روح وی نیز، مانند میلیون ها جوان و نوجوان دیگر کشور، دچار تحولات عظیمی گردید. شخصیت او با داشتن خانواده ای متدین ومذهبی و شرایط خاص شهرمقدس قم و نیز زمینه مساعد روحی به گونه ای شکل گرفتکه سرشار از دین و فرهنگ غنی اسلام بود ..
 
از عوامل مهم دیگر درشکل گیری شخصیت او ، نوارها واعلامیه های امام بود که قبل از انقلاب به دست او می رسید.
 
  
 
fahmeedeh5
00-ha-bas
 
شهید فهمیده ، نوجوانی خوش برخورد، شجاع ، فعال ، کوشا بود که به مطالعه علاقه زیادی داشت و با وجود این که به سن تکلیف نرسیده بود، نماز می خواند و شیفته و عاشق امام خمینی بود.
 
هنگام ورود امام به ایران به دلیل مصدوم بودن ، موفق به زیارت ایشان نگردید ، اما پس از بهبودی در اولین فرصت به شهر مقدس قم رفته و موفق به دیدار شد.
شهید فهمیده ، یکی ازهزاران دانش آموز بسیجی کشور است که با نثار خون خود برطراوت وسرخی خون شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افزود. وی دوران کودکی و نوجوانی خود را در حالی سپری
کرد که هر روز آن همراه حادثه ای بود که در شکل گیری شخصیت او موثر واقع می شد.
 
 این دانش آموز رزمنده بسیجی، با ایمان و بینش عمیق واستوارخود در جنگ با دشمن پیش قدم و با نیل به شهادت ، درس شجاعت ، فداکاری و مقاومت را به همه جوانان ونوجوانان آموخت، امام بزرگوارمان
از این نوجوان ۱۳ ساله به عنوان رهبر یاد فرموده و بدین گونه نام و یاد او، منشاء حماسه های بزرگ شد و تحول عظیمی در شیوه های دفاع مقدس و نبرد رزمندگان اسلام ایجاد کرد و راه پیروزی وسرافرازی
را یکی پس از دیگری، برای جوانان هموارساخت . 
 
امروز شهید فهمیده به حق الگوی شایسته ای برای دانش آموزان بسیجی و نوجوانان کشور می باشد ،یاد آوری این حماسه می تواند یادآور دوران دفاع مقدس و ارزش های والای آن زمان  نیز باشد.
     

کتابخانه عمومی شاهد شندآباد (آذربایجانشرقی)